Voimaa vertaistuesta

15.11.2018 klo 10:00

Älä jää yksin pohtimaan liity jäseneksi vertaistuesta saat voimaa ja kuulet muiden kokemuksia.

Allergia- ja Astmayhdistysten vertaistoimijat ovat vapaaehtoisia, jotka jakavat tietojaan ja tarjoavat tukea mielellään - maksutta ja luottamuksellisesti.  He auttavat, kun tarvitset ymmärtävää keskusteluseuraa tai käytännön neuvoja. He ymmärtävät pulmia, joiden kanssa joutuu painiskelemaan, kun perheenjäsen sairastuu - he ovat olleet samassa tilanteessa aiemmin. Heille on myös kerääntynyt paljon arvokasta tietoa, joka helpottaa arjessa selviytymistä. Vertaistoimijat ovat siis arjen asiantuntijoita, joiden tarjoama vertaistuki yhdessä ammattilaisten tarjoaman tiedon ja tuen lisäksi auttaa arjessa selviytymisessä.

Älä jää yksin pohtimaan, liity jäseneksemme, saat mukavaa vertaistukea ja  eri teemoille rakennettuja jäseniltoja. Tervetuloa joukkoomme!

Jäseneksi voit liittyä esim  Allergia- Iho- ja Astma Liiton sivulla tai pyytämällä toimistostamme jäseneksi iittymis lomakkeen.

Jäsenmaksu on 27 euroa, kattaen kaikki samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet. Lisäksi voit myös halutessasi  liittyä rinnakkaisjäseneksi liittomme organisaatin esim iho liitto tai atopialiitto rinnakkaisjäsenyys 10euroa/vuosi. Jäsenyyksiin  sisältyy 4 kertaa vuodessa ilmestyvä 1 kpl  Allergia- Iho-ja Astma Liiton lehti ja paljon jäsenetuja eri yrityksistä, niin paikallisia kuin valtakunnallisiakin.

Jäsenyys kannattaa.

Allergia-, Iho-ja Astmaliitto ry täyttää 50 vuotta 2019