Liikunta

Liikuntapiirakka18-64 vuotiaille

Yhdistyksemme ei itse järjestä liikuntaa, sen sijaan kannustamme jäseniämme tutustumaan monipuoliseen liikuntaan oman mieltymyksen mukaan. Pääasia että harrastat liikuntaa Älä unohda myöskään hyötyliikuntaa.

MUISTA, ETTÄ MONIPUOLINEN LIIKUNTAA TEKEE HYVÄÄ ASTMALLE, ALLERGIALLE, SYDÄMELLE JA MIELELLE!

Rauman kaupungin nettisivuilta löytyy otsikko "Matalan kynnyksen liikuntaryhmät" ja siellä monipuolinen pitkä lista liitteenä, jossa eri tahojen järjestämistä jokaiselle sopivista liikunnoista. Kannattaa tutustua. Löydät luettelosta varmasti itsellesi sopivan liikunnan. Muista, että liikunta helpottaa astman ja allergian oireita ja tekee mielen virkeäksi. Ryhmissä liikuttaessa myös tapaat uusia ystäviä kivassa ympäristössä.otetaan liikunta osaksi jokapäiväistä elämäämme.  Liikuntoja on myös eri aikoina, joten mikään eo estä sinua liikkumasta.  On olemassa viisaan gurun sanat" Aikomuksesta ryhtymiseen on pisin askel"  Muista että SINÄ PÄÄTÄT !!

TRAINING HOUSE Hakunintie 16 Rauma  puh. 050 408 1515         Jäsenkorttia näyttämällä -2 euroa normaalihinnoista ja maksuton tutustumiskäynti., sekä maksuton kulkukortti. Täyden palvelun kuntokeskus. Kysy lisää palvelun lisää, ja sovi tutustumiskäynti.

Hyvinvointi Walimon sivuilta löydät myös  monipuolisen liikunnan. ja Yhteistyökumppanit otsikon alta jäsenedut    Hyvinvointi Walimossa