Liikunta

Liikuntapiirakka18-64 vuotiaille

Yhdistyksemme ei itse järjestä liikuntaa, sen sijaan kannustamme jäseniämme tutustumaan monipuoliseen liikuntaan oman mieltymyksen mukaan. Pääasia että harrastat liikuntaa Älä unohda myöskään hyötyliikuntaa.

MUISTA, ETTÄ MONIPUOLINEN LIIKUNTAA TEKEE HYVÄÄ ASTMALLE, ALLERGIALLE, SYDÄMELLE JA MIELELLE!

VUOSI 2020 ON LUONTOLIIKKUJAN VUOSI!

Rauman kaupungin nettisivuilta löytyy otsikko "Matalan kynnyksen liikuntaryhmät" ja siellä monipuolinen pitkä lista liitteenä, jossa eri tahojen järjestämistä jokaiselle sopivista liikunnoista. Kannattaa tutustua. Löydät luettelosta varmasti itsellesi sopivan liikunnan. Muista, että liikunta helpottaa astman ja allergian oireita ja tekee mielen virkeäksi. Ryhmissä liikuttaessa myös tapaat uusia ystäviä kivassa ympäristössä.otetaan liikunta osaksi jokapäiväistä elämäämme.  Liikuntoja on myös eri aikoina, joten mikään eo estä sinua liikkumasta.  On olemassa viisaan gurun sanat" Aikomuksesta ryhtymiseen on pisin askel"  Muista että SINÄ PÄÄTÄT !!

HYVINVOINTI WALIMON sivuilta löydät myös  monipuolisen liikunnan. ja Yhteistyökumppanit otsikon alta jäsenedut    Hyvinvointi Walimossa

LIIKUNTA ON KAIKILLE TÄRKEÄ .VALITSE ITSELLESI SOPIVA LIIKUNTA.

Liikuntaan pätee viisaan gurun sanat " AIKOMUKSESTA RYHTYMISEEN ON PISIN MATKA"  MUISTA, että VAIN sinä itse ratkaiset liikkumisesi kukaan ei tee sitä puolestasi eikä myöskään liiku puolestasi.

Vuosi 2020 on  Yhdistyksessämme luontoliikkujan vuosi Muista myös Suomen kaunis luonto, joka on sinua lähellä monin eri tavoin. Valinta on sinun HUOM! Kannattaa kokeilla myös Hyvinvointi Walimon Suolahuonetta. ja Hyvnvointi Walimon ryhmäliikuntoja. kys tarkemmin  Hyvinvointi Walimosta