Yhdistysesittely

Kuva: Jarno Mela

Yhdistyksemme on toiminut Raumalla ja Rauman seudulla jo vuodesta 1986.                                              Toimialueemme on Rauman lisäksi Eurajoki, Eura ja Säkylä.Toimistomme sijaitsee Raumalla ja on avoinna sopimuksen mukaan. Tavoiat meidät aina puh 044 7111 710 ja sähköpostilla  rsaa.ry@dnainternet.net Viereinen kuva kertoo ystävyydestä ja vertaistuesta

HYVÄ ARKI! Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry on valtakunnallinen terveysjärjestö, jonka tehtävänä on parantaa allergisten, astmaatikkojen, eri tavoin herkistyneiden, sekäerilaisia, myös harvinaisia ihotauteja sairastavien ja heidän läheistensä elämänlaatua ja edistää heidän yhteiskunnallisia oikeuksiaan.

Tule mukaan ja liity jäseneksi. Tervetuloa  Allergia-, Iho- ja Astmaliiton jäsenyhdistyjseen. Jäsenyys on hintansa arvoinen. Liittymällä jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja ja mahdollisuuden osallistua järjestömme toimintaan. Yhdessä saammepaljon enemmän ja vaikutamistoimintamme lisää painoarvoa. Olet siismukana edistämässä allergia-, astma- ja ihotautia sairastavien asiaa!  Yhdistyksemme on toiminut   Raumalla ja Rauman seudulla jo vuodesta 1986. Toimialueemme on Rauman lisäksi Eurajoki, Eura ja Säkylä.

Tutustu yhdistykseemme!  Jäsenenä saat apua,tukea ja ajankohtaista tietoa arkeesi, tapaat toisia samassa tilanteessa  olevia esimerkiksi yhdistyksen toiminnassa tai kursseilla, voit toimia somelähettiläänä tai vertaistukihenkilönä. Järjestämme lukuisia  tapahtumia vuodessa, joissa saat olla mukana ja viedä asiaa eteenpäin paikkakunnallasi. Jäsenenä saat Allergia, Iho & Astma-lehden               4x vuodessa ja joukon erilaisia jäsenetuja. Monta hyvää sytä olla jäsen.Saat apua ja tukea arkeen. Saat lukuisia läsenetuja niin liiton kautta kuin paikallisen yhdistyksen kautta. Jäsenyyden hinta on 27 euroa/vuosi. Jäsenmaksu kattaa kaikki samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet. Liittomme hallinoi jäsenrekisteriä ja laskuttaa jäsenmaksut. Liirttomme sivuilta löydät  "liity jäseneksi" linkin. jäseneksi liittyminen onhelppoa. Tervetuloa mukaan!

UUSI ASIA!

Vertaistreffejä  , jossa vertaistukihenkilömme on paikalla mukanaan Liittomme oppaita. Tammikuusta toukokuuhun ja Elokuusta- Marraskuuhun. Kuukauden toinen tiistai klo 10-12  Avoin kohtaamispaikka Cafe Tassula Nortamonkati 30. Kuukauden ensimmäinen maanantai klo 11-13 Pääkirjaston Cafe Käpälässä

Yhdistys on luonut monipuolisen jäsenetu verkoston  jäsentemme hyvinvoinnin ja arjen helpotukseksi

Tarjoamme jäsenilemme

Luentotilaisuudet, joissa asiantuntijat kertovat allergiaan ja astmaan liittyvistä asioista.

Vertaistukitoimintaa allergiaa  ja astmaa  sairastaviille  aikuisille Valtakunnallisen allergia- ja Sisäilmaneuvontapalvelun ajankohtaiset tiedot löydät www.allergia.fi

Vuoden 2020  ja 2021 Luontoliikkujan Hankkeen vuosia!

Teemme yhteistyötä Nortamon perhekeskuksen kanssa, jolloin myös lapsiperheiden  allergia- ja

astma  asiat saavat parhaan mahdollisen tiedon Liittomme kautta ja paikallistason yhdistyksenä

teemme kaikkemme, että allergia ja astmaa sairastavat saavat mahdollisimman paljon tietoa

Seuraa paikallisia tapahtumia nettisivuiltanmme www. raumanseudunallergiajaastmayhdistys.ry

Päivitämme omaa nettisivuamme  jatkuvasti kun aihetta on.

www.raumansseudunallergiajaastmayhdistysry.fi

tai laittamalla hakusanaksi Rauman Seudun allergia ja astma

SEURAA NETTISIVUAMME!!!

Liity jäseneksemme se kannattaa. katso tarkemmin jäsenyyden eduista etusivulta