Yhdistysesittely

Kuva: Jarno Mela

Yhdistyksemme on toiminut Raumalla ja Rauman seudulla jo vuodesta 1986.                                       Aluksi kuuluimme paikallisosastona Porin seudulla toimivaan                                                    Satakunnan Allergiayhdistys ry:n.                                                                                                         Vuodesta 1992 olemme toimineet itsenäisenä yhdistyksenä.                                                  Toimialueemme on Rauman lisäksi Eurajoki, Eura ja Säkylä.

Toimistomme sijaitsee Järjestötalolla, Siikapolku 1:ssä Järjestötalon sisällä

Yhdistys keskittyy tiedon jakamiseen, asiansa osaavuuteen ja neuvontaan sekä organisoidun vapaaehtoistoiminnan lisäämiseen ja vahvistamiseen.

laajennamme koko ajan yhteistyökumppaneidemme  monipuolisuutta.

Jäsenalennusta antavat yhteistyökumppani yritykset löydät etusivulla olevan Yhteistuökumppanit otsikon alta

Toiminta-ajatuksemme on allergisten ja astmaatikkojen elämänlaadun parantaminen. Tavoitteena on verkostoitua alueellisten ja paikallisten toimijoiden, erityisestiSote-toimijoiden kanssa.

Liittomme Allergia-,Iho- ja Astma-Liitto tuo meille vahvan taustajärjestön  laaja-alaisen ammattilaisten joukon yhdistyksemme jäsenten käyttöön.  Paikallisena toimijana  yhdistyksemme on  jäsenille  tukena ja vertaisverkostona käytettävissä silloin kun tarvitaan

Toimintamuodot

Vertaistukea

Yhdistys on luonut monipuolisen jäsenetu verkoston  jäsentemme hyvinvoinnin ja arjen helpotukseksi

Tarjoamme jäsenilemme

Luentotilaisuudet, joissa asiantuntijat kertovat allergiaan ja astmaan liittyvistä asioista.

Vertaistukitoimintaa allergiaa  ja astmaa  sairastaviille  aikuisille kunnallisen allergia- ja sisäilmaneuvontapalvelun ajankohtaiset tiedot löydät www.allergia.fi

Seuraa paikallisia tapahtumia nettisivuiltanmme www. raumanseudunallergiajaastmayhdistys.ry

Päivitämme omaa nettisivuamme  jatkuvasti kun aihetta on.

www.raumansseudunallergia-ja astmayhdistysry.fi

tai laittamalla hakusanaksi Rauman Seudun allergia ja astma