Yhdistysesittely

Yhdistyksellämme ei ole toimistoa Raumalla! Yhdistyksemme on toiminut Raumalla ja Rauman seudulla jo vuodesta 1986.  Toimialueemme on Rauman lisäksi Eurajoki, Eura ja Säkylä. Kotipaikkamme on Rauma.Tavoitat meidät  puh 044 7111 710 ja sähköpostilla  rsaa.ry@dnainternet.net

Allergia-, iho ja Astmaliitto on perustettu 1969.  2017 Allrergia  ja Astmaliitto ja  Iholiitto yhdistyivät. liiton nimeksi tuli Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry

HYVÄ ARKI! Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry on valtakunnallinen terveysjärjestö, jonka tehtävänä on parantaa allergisten, astmaatikkojen, eri tavoin herkistyneiden, sekäerilaisia, myös harvinaisia ihotauteja sairastavien ja heidän läheistensä elämänlaatua ja edistää heidän yhteiskunnallisia oikeuksiaan.

Tule mukaan ja liity jäseneksi. Tervetuloa  Allergia-, Iho- ja Astmaliiton jäsenyhdistyjseen. Jäsenyys on hintansa arvoinen. Liittymällä jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja Yhdessä saamme paljon enemmän ja vaikutamistoimintamme lisää painoarvoa. Olet siis mukana edistämässä allergia-, astma- ja ihotautia sairastavien asiaa!  Yhdistyksemme on toiminut   Raumalla ja Rauman seudulla jo vuodesta 1986. Toimialueemme on Rauman lisäksi Eurajoki, Eura ja Säkylä.

Tutustu yhdistykseemme!  Jäsenenä saat apua,tukea ja ajankohtaista tietoa arkeesi, tapaat toisia samassa tilanteessa  olevia esimerkiksi yhdistyksen toiminnassa tai kursseilla, voit toimia somelähettiläänä tai vertaistukihenkilönä. Järjestämme lukuisia  tapahtumia vuodessa.. Jäsenenä saat Allergia, Iho & Astma-lehden 4x vuodessa ja joukon erilaisia jäsenetuja. Monta hyvää sytä olla jäsen.Saat apua ja tukea arkeen. Saat lukuisia läsenetuja niin liiton kautta kuin paikallisen yhdistyksen kautta. Jäsenyyden hinta on 27 euroa/vuosi. Jäsenmaksu kattaa kaikki samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet. Liittomme hallinoi jäsenrekisteriä ja laskuttaa jäsenmaksut. Liirttomme sivuilta löydät  "liity jäseneksi" linkin. jäseneksi liittyminen on helppoa. Tervetuloa mukaan!

Vertaistreffejä  , jossa vertaistukihenkilömme on paikalla mukanaan Liittomme oppaita. Tammikuusta toukokuuhun ja Elokuusta- Marraskuuhun.  Kuukauden ensimmäinen maanantai klo 10-12 Pääkirjaston Cafe Käpälässä

Yhdistys on luonut monipuolisen jäsenetu verkoston  jäsentemme hyvinvoinnin ja arjen helpotukseksi

Luentotilaisuudet, joissa asiantuntijat kertovat allergiaan ja astmaan liittyvistä asioista.

Vertaistukitoimintaa allergiaa  ja astmaa  sairastaviille  aikuisille Valtakunnallisen allergia- ja Sisäilmaneuvontapalvelun ajankohtaiset tiedot löydät www.allergia.fi

Vuosi on  2023 Luontoliikkujan  vuosia!

Teemme yhteistyötä Nortamon perhekeskuksen kanssa, jolloin myös lapsiperheiden  allergia- ja

astma  asiat saavat parhaan mahdollisen tiedon Liittomme kautta ja paikallistason yhdistyksenä

teemme kaikkemme, että allergia ja astmaa sairastavat saavat mahdollisimman paljon tietoa

Seuraa paikallisia tapahtumia nettisivuiltanmme www. raumanseudunallergiajaastmayhdistys.ry

Päivitämme omaa nettisivuamme  jatkuvasti kun aihetta on.

www.raumansseudunallergiajaastmayhdistysry.fi

tai laittamalla hakusanaksi Rauman Seudun allergia ja astma

SEURAA NETTISIVUAMME!!!

Liity jäseneksemme se kannattaa. katso tarkemmin jäsenyyden eduista etusivulta