Yhteistyökumppanit

YHTEISTYÖKUMPPANIT

RAUMAN KESKUS-APTEEKKI, valtakatu 9 Rauma. puh 02 83872000                                    Jäsenkorttia näyttämällä 5% alennus allergian ja astman hoitoon liittyvistä  normaalihintaisista  vapaakaupan  tuotteista(ei koske lääkkeitä) Meiltä saa myös S-bonusta ! Kosmetologimme ja sairaanhoitajamme palvelevat  päivittäin ajanvarauksella ja ilman.Osaavat farmaseuttimme opastavat astmalääkkeiden käytössä ja astman ja allergian tukihoitotuotteiden  valinnassa. Tervetuloa palvelevaan apteekkiimme!  Voit myös tilata lääkkeet  puhelimitse ja noutaa apteekin parkkipaikalta. Soittamalla apteekkiin 02 8387 2000 saat lisätietoja

HYVINVOINNIN WALIMO  Männistönkatu 11, Rauma puh 050 5225388, Jäsenkorttia näyttämällä  saat jäsenetuna suolahuone ensimmäinen kerta 10 euroa(norm 15 euroa(40min) 10 kerran kortti 130euroa (norm hinta 135 euroa. Suolahuoneen ajanvaraus sähköisen ajanvarauksen kautta:walimo.avoinna24/reservation tai soittamalla 050 5225388  Jäsenkorttia näyttämällä  ryhmäliikunta  jooga 10 euroa/kerta,  Lämpöjooga  ja astangajooga 14 euroa/kerta. Mahdollisuus myös  10-korttiin   69 euroa,. Lämpöjooga  10-kortti 100 euroa. Walimon ryhmäliikuntatuntien valikoima on laaja ja sieltä varmasti löytyy jokaiselle liikujalle sopiva tunti. Tarkista Walimosta mitkä palvelut on voimassa koronavirus epidemian aikana!

RAUMAN ENSIMMÄINEN APTEEKKI, Karjalankatu 5 Rauma (Citymarketin kauppakäytävä)            Puh. 02 8378 7850. Jäsenkorttia näyttämällä 5% alennus normaalihintaisista Allergia- jaastmaliiton tunnuksella varustetuista tuotteista. Meille  mahtuu  hyvin myös pyörätuolilla, lastenvaunuilla ja ostoskärryillä. Tervetuloa uusiin tiloihimme. Etu on voimassa myös  Otan Apteekissa, Syväraumankatu 5 (puh. 02 8240109) Voit soittaa apteekkiin ja sopia  lääkkeiden nouto käytännöstä

VORMU Niittaajantie 7, Rauma puh 028240100 Jäsenkorttia näyttämällä saat  -10 % alennuksen normaalihintaisista standardi kokoisista  tuotteista. Tilaus myymälästä tai vormu@vormu.fi Materiaalit ovat ökö-tex sertifioidusta materiaaleista, jotka on puolueeton tutkimuslaitos hyväksynyt ja niissä ei ole mitään allergisoivia kemikaaleja, eikä mitään myrkkyjä Kysy lisää tai poikkea liikkeesssämme, opastamme mielellämme tuotteidemme valinnassa.  Yhdistys haluaa varmistaa, että jäsnemme saavat ammattitaitoisen henkilökunnan palvelun niin materiaaleista kuin niiden hoitamisesta. Siksi ohjaamme jäsenenne suoraan Vormun tehtaan myymälään.Niittaajantie 7 , Rauma.  Huomaa että meillä on "kotikenttäetu"  koska Vormu sijaitsee Raumalla.

APTEEKKI DUO Prisma Keskus, Porintie 4 Rauma puh. 02 8378 7200. Jäsenkorttia näyttämällä saat 5% alennuksen normaalihintaisista Allergia- ja Astmaliiton tunnuksilla varustetista tuotteista. Huom! 6.4.2020 alkaen palvelemme PRISMA-keskuksessa, Porintie 4, Rauma.  Voit myös soittaa ateekkiin  02 8387200 ja sopia käytännöstä jos vaikka itse et pääse  noutamaan lääkkeitä. saat apteekista toimintaohjeet

UNIKULMA  RAISIO    Itäniityntie 14, Raisio puh. 040 5856798  (UUSI JÄSENETUMME) , Jäsenkorttia näyttämällä saat Unikulman omista tuotteista 15 % alennuksen  Tiedäthän, että mittauksia Unikulma valmistaa sängyt  yksilöllisesti asiakkaalle. Tutustu netti osoitteessa www.unikulma.fi  Porin Unikulma Loistekeskus Sammontie 16, Pori tavoitat Kati Virtasen  045 6320636. Porin yksikössä on vain ajanvarauksella UnikLap3D  sängyn mittauksia. Huom ajanvaraus Porin yksikössä. HUOM! Voit  tilata yksitisen henkilökohtaisen ajan Raision myymälän henkilkunan kanssa esittelylle.

NORTAMONKADUN PERHEKESKUS . Olemme paikalla Avoimessa kohtaamispaikassa  CafeTassulassa kuukauden toinen tiistai klo 10.00-12.00  Vertaistukihenkilömme paikalla tuolloin. Liittomme oppaita saatavilla. tule juttelemaan samoin vertaistukihenkilömme on Rauman pääkirjaston Cafe Käpälässä kuukauden ensimmäinen maanantai klo 11-13. Vertaistreffit on kaikki peruttu korona virus epidemian vuoksi 31.7 . 2020 asti

HUOM! Ruokapuoti  Lumo Kuninkaankatu 26 Rauma on jälleen mukana uuden yrittäjän kanssa.

UUTTA Ruohonjuuri Turku Hansakortteli ja Raision  Myllyssä  jäsenkorttia näyttämällä saa 5% alennuksen.

Neuvottelemme  parhaillaan monen mahdolllisen yhteistyöyrityksen kanssa. Ilmoitamme tällä sivulla kun yhteistyösopimukset on julkaistavissa.

Katso myös valtakunnalliset jäsenedut  www.allergia-,iho-ja astmaliitto.fi/jäsenedut.