Yhteistyökumppanit

YHTEISTYÖKUMPPANIT

RAUMAN KESKUS-APTEEKKI, Valtakatu 9 Rauma. puh 02 83872000. Jäsenkorttia näyttämällä 5% alennus allergian ja astman hoitoon liittyvistä  normaalihintaisista  vapaakaupan  tuotteista(ei koske lääkkeitä) Meiltä saa myös S-bonusta ! Kosmetologin ja  sairaanhoitajan  palvelevat  ajanvarauksella tai ilman. Voit tilata lääkkeet puhelimitse ja noutaa apteekin parkkipaikalta. Soittamalla apteekkiin 02 8387 2000 saat lisätietoja  Uudet aukioloajat: Maanantai-perjantai 8.00-18.30, lauantai 9.00-15.00, sunnuntai 11.00-15.00.Päivystysviikolla  Maanantai-perjantai 8.00-21, lauantai 9.00-21.00, sunnuntai 11.00-19.00

HYVINVOINNIN WALIMO  Männistönkatu 11, Walimo.avoinna24/reservation tai soittamalla 050 5225388  Jäsenkorttia näyttämällä  ryhmäliikunta  jooga 10 euroa/kerta,  Lämpöjooga  ja astangajooga 14 euroa/kerta. Mahdollisuus myös  10-korttiin   69 euroa,. Lämpöjooga  10-kortti 100 euroa. Walimon ryhmäliikuntatuntien valikoima on laaja ja sieltä varmasti löytyy jokaiselle liikujalle sopiva tunti. Tarkista Walimosta mitkä palvelut on voimassa koronavirus epidemian aikana! Walimon puh 050 5225388 Kysy Walimosta ajankohtaisia tietoja talon tarjonnasta!

RAUMAN ENSIMMÄINEN APTEEKKI, Karjalankatu 5 Rauma (Citymarketin kauppakäytävä)            Puh. 02 8378 7850. Jäsenkorttia näyttämällä 5% alennus normaalihintaisista Allergia- jaastmaliiton tunnuksella varustetuista tuotteista. Meille  mahtuu  hyvin myös pyörätuolilla, lastenvaunuilla ja ostoskärryillä. Tervetuloa uusiin tiloihimme. Etu on voimassa myös  Otan Apteekissa, Syväraumankatu 5 (puh. 02 8240109) Voit soittaa apteekkiin ja sopia  lääkkeiden nouto käytännöstä

VORMU Niittaajantie 7, Rauma puh 028240100 Jäsenkorttia näyttämällä saat  -10 % alennuksen normaalihintaisista standardi kokoisista  tuotteista. Tilaus myymälästä tai vormu@vormu.fi Materiaalit ovat ökö-tex sertifioidusta materiaaleista, jotka on puolueeton tutkimuslaitos hyväksynyt ja niissä ei ole mitään allergisoivia kemikaaleja, eikä mitään myrkkyjä Kysy lisää tai poikkea liikkeesssämme, opastamme mielellämme tuotteidemme valinnassa.  Yhdistys haluaa varmistaa, että jäsnemme saavat ammattitaitoisen henkilökunnan palvelun niin materiaaleista kuin niiden hoitamisesta. Siksi ohjaamme jäsenenne suoraan Vormun tehtaan myymälään.Niittaajantie 7 , Rauma.  Huomaa että meillä on "kotikenttäetu"  koska Vormu sijaitsee Raumalla.

APTEEKKI DUO  Prisma Keskus, Porintie 4 Rauma puh. 02 8378 7200. Jäsenkorttia näyttämällä saat 5% alennuksen normaalihintaisista Allergia- ja Astmaliiton tunnuksilla   Palvelemme PRISMA-keskuksessa, Porintie 4, Rauma.  Voit myös soittaa ateekkiin  02 8387200 ja sopia käytännöstä jos vaikka itse et pääse  noutamaan lääkkeitä. saat apteekista toimintaohjeet

UNIKULMA  RAISIO    Itäniityntie 14, Raisio puh. 040 5856798  (UUSI JÄSENETUMME) , Jäsenkorttia näyttämällä saat Unikulman omista tuotteista 15 % alennuksen  Tiedäthän, että                       Unikulma valmistaa sängyt  yksilöllisesti asiakkaalle. Tutustu netti osoitteessa www.unikulma.fi         ajanvarauksella UnikLap3D  sängyn mittauksia. HUOM! Voit  tilata yksitisen henkilökohtaisen ajan   Raision myymälän henkilkunan kanssa esittelylle.

RAUMAN  KONTTORIPALVELU   Rauman Konttoripalvelu on alueen suurin toimistotarvikkeita- ja laitteita tarjoava erikoismyymälä. Saat heiltä nopeaa ja joustavaa lähipalvelua kotiin ja
ja konttoriin! Nyt RSAA:n jäsenille Allergia-, Iho- ja Astmaliiton hyväksymä
sisäilmanpuhdistin Leitz TruSens Z-3000 tarjoushintaan! RAUMAN KONTTORIPALVELU
Kairakatu 1, puh. (02) 8378 7800. Avoinna ma-pe klo 8-17. Leitz Tru Sens löytyy sivulta "Tuotteet"

NORTAMONKADUN PERHEKESKUS . Teemme monin tavoin yhteistyötä perhekeskuksen kanssa.

RAUMAN KAUPUNGIN NUORTEN TYÖPAJAN  kanssa olemme tehneet yhteisrtyötä jo vuosia. Kaikki tilaisuuksien tarjottavat tulevat  Nuorten työpajalta

HUOM! Ruokapuoti  Lumo Kuninkaankatu 26 Rauma on jälleen mukana uuden yrittäjän kanssa.

UUTTA Ruohonjuuri Turku Hansakortteli ja Raision  Myllyssä  jäsenkorttia näyttämällä saa 5% alennuksen.

Katso myös valtakunnalliset jäsenedut  www.allergia-,iho-ja astmaliitto.fi/jäsenedut.