Yhteistyökumppanit

RUOKAPUOTI LUMO Kuninkaankatu 26, Rauma Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta valikoiduista tuotteista. Ruoka-aineiden lisäksi puodista löytyy  mm ruuan valmistusvälineistöä, tekstiilejä, luomu- ja luonnonkosmetiikkaa. Lisäksi puodin konseptiin kuuluu runsas palvelutarjonta. Hyvinvointiin liittyvät luennot ja paljon muuta

RAUMAN KESKUS-APTEEKKI, valtakatu 9 Rauma. puh 02 83872000                                    Jäsenkorttia näyttämällä 5% alennus allergian ja astman hoitoon liittyvistä  normaalihintaisista  vapaakaupan  tuotteista(ei koske lääkkeitä) Meiltä saa myös S-bonusta ! Kosmetologimme ja sairaanhoitajamme palvelevat  päivittäin ajanvarauksella ja ilman.Osaavat farmaseuttimme opastavat astmalääkkeiden käytössä ja astman ja allergian tukihoitotuotteiden  valinnassa. Tervetuloa palvelevaan apteekkiimme!

Hyvä jäsen Olemme juuri sinua varten luoneet hyvät jäsenedut paikallisista yrityksistä.  Käytä jäsenetuja se kannattaa.

HYVINVOINNIN WALIMO  Männistönkatu 11, Rauma puh 050 5225388, Jäsenkorttia näyttämällä  saat jäsenetuna suolahuone ensimmäinen kerta 10 euroa(norm 15 euroa(40min) 10 kerran kortti 130euroa (norm hinta 135 euroa. Suolahuoneen ajanvaraus sähköisen ajanvarauksen kautta:walimo.avoinna24/reservation tai soittamalla 050 5225388  Jäsenkorttia näyttämällä  ryhmäliikunta  jooga 10 euroa/kerta,  Lämpöjooga  ja astangajooga 14 euroa/kerta. Mahdollisuus myös  10-korttiin   69euroa,. Lämpöjooga  10-kortti 100 euroa.

VORMU Niittaajantie 7, Rauma puh 028240100 Jäsenkorttia näyttämällä saat  -10 % alennuksen normaalihintaisista standardi kokoisista  tuotteista. Tilaus myymälästä tai vormu@vormu.fi Materiaalit ovat ökö-tex sertifioidusta materiaaleista, jotka on puolueeton tutkimuslaitos hyväksynyt ja niissä ei ole mitään allergisoivia kemikaaleja, eikä mitään myrkkyjä Kysy lisää tai poikkea liikkeesssämme, opastamme mielellämme tuotteidemme valinnassa.  Yhdistys haluaa varmistaa, että jäsnemme saavat ammattitaitoisen henkilökunnan palvelun niin materiaaleista kuin niiden hoitamisesta. Siksi ohjaamme jäsenenne suoraan Vormun tehtaan myymälään.Niittaajantie 7 , Rauma.  Huomaa että meillä on "kotikenttäetu"  koska Vormu sijaitsee Raumalla.

UNIKULMA  RAISIO    Itäniityntie 14, Raisio puh. 040 5856798  (UUSI JÄSENETUMME) , Jäsenkorttia näyttämällä saat Unikulman omista tuotteista 15 % alennuksen  Tiedäthän, että Unikulma valmistaa sängyt  yksilöllisesti asiakkaalle. Tutustu netti osoitteessa www.unikulma.fi

WEKKISUODATIN ,Pyhtyntie 41, 20460 Turku. Wekkisuodatin ilmansuodattimien verkkokauppa. www.wekkisuodatin.fi. Verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista -10%alennus koodilla aallergia&astma. Kotimaisia ilmansuodattimia yli 200 eri malliin. Valikoimasta löytyy  myös tuuletusikkunan ja tuloilmaventtiilien suodattimia. Kirjoita tilauksen yhteydessä allergia&astma kupongin koodi-kenttään. Voit tilata myöa sähköpostitse tilaus@wekkisuodatin.fi tai soittamalla  02-2407306. Koodi on voimassa 2018 loppuun.  Alennusta ei saa toimituskuluista.

Olemme monipuolistamassa jäsenetuja ikkunasuodattimien  osalta, jotta jäsenillämme olisi mahdollisimman laaja valikoima. Työmme on sltä osin kesken. Anna vinkki mikäjäsenetu kiinnostaa juuri sinua. Meillä vielä varastossa olevat ikkunasuodattimet myymme jäsenille edullisesti.

NORTAMONKADUN PERHEKESKUS . Olemme paikalla Kahvila Tassulassa kuukauden toinen tiistai klo 10.00-12.00  . Ensimmäisen kerran 14.8.2018  Päivät löytyvät myös Tassulan kalenterista. Seuraava kerta on 13.11.2018 klo 10.00-12.00 Tervetuloa jutustelemaan ja vaikka juomaan kupposen kuumaa.

Katso myös valtakunnalliset jäsenedut  www.allergia-,iho-ja astmaliitto.fi/jäsenedut.